top of page
Obrázek autoraPRODÁNO

'71 Buick Skylark

motor V8 • 350cui • 5735ccm • 170kW • 230hp • 2bbl carburator • automatická 3-rychlostní převodovka Turbo Hydramatic • RWD • 2-door hardtop Coupe • délka 5164mm • šířka 1961mm • výška 1367mm • váha 1558kg


Nestihnul jsem k němu získat víc sympatií a zamilovat si ho. Což je na druhou stranu dobře, hůř se mi pak s vozem loučí. Ale stihnul jsem si udělat úsudek, to jo. I video jsem natočil a fotky udělal, atmosféru jízdy nasál. A rychlé zhodnocení?, jakmile se zase někde objeví, jdu do něj. Byl to můj první midsize z dobrých let, tak jsem byl fakt zvědavý. Lak je 3roky starý, byly dodrženy kódy barev dle výrobního štítku. Střecha opravdu nebyla vinylová a odstín Aztek Gold je tovární. Nějaká drobná práce je na sedadlech interiéru, nová těsnění kolem dveří, projít brzdy, asi i generálku karburátoru bych doporučil. A to je k práci tak vše. Dle technických protokolů a záznamů ze servisů od jediné majitelky, je vidět, že o vůz bylo opravdu pečováno a dostával v pravidelných intervalech vše, co dostat měl. Koroze žádná, mechanicky super. A ten zvuk !!




Tohle není zrovna barva, kterou bych osobně preferoval, je hodně výrazná a láká na sebe pozornost. Jsem spíš pro nenápadnost a decentní pojetí. Jenomže, pokud to takto soudruzi od GM začátkem sedmdesátých let opravdu zamýšleli, tak se jim to 100% povedlo. Upoutat pozornost kohokoliv a kdekoliv není s tímto originálním a původním odstínem žádný problém. Buick Skylark má pod kapotou klasickou a lety osvědčenou 350 s automatickou převodovkou a najetými 91 tis. mílemi. Historie je také zajímavá - vnuk prodával vůz zakoupený babičkou v r.71, po celý život garážovaný.



788 zobrazení

1 Comment


Michal Jirgl
Michal Jirgl
Feb 05, 2022

Ahoj všem milovníkům amerických vozů. Chci se podělit se zkušenostmi se zakoupeným Buickem🤗. Skylark je zástupcem MuscleCars a i přes obavy z technického stavu takto starého sporťáku jsem byl mile překvapen z dobrého stavu a funkčnosti tohoto kousku. Myslím si, že každý kdo kupuje takto starší vůz v původním stavu musí počítat s tím, že brzdy, motor, řízení a podvozek musí podrobit důkladné kontrole a údržbě, než vyrazí na silnice. Takže konkrétně:

Brzdy - auto brzdilo celkem solidně, jen táhlo lehce doprava. Stačila vyměnit jedna hadička na přívodku kapaliny do prasátka a bylo po problému (toto konkrétně mě velice překvapilo protože zarostla a nabobtnala ta pružná část přívodu) nicméně nechtěl jsem aby mě to za chvíli čekalo znovu a tak…


Like
bottom of page